inte heller så intressant

Jag, syster och pappa hade röjparty på mc donalds för första gången i lördags! woho. 
Sen var vi till Siba och jag försökte tvinga min käre far att köpa kameran där till mig..
Men aja, det gick inte.. var hem till farmor och farfar också. Värsta turen genom kära falun idag alltså. 

Magda var kul tjej och bjöd hem mig till henne på lördagsmys.
SötFilippa var inte rädd för mig den här gången! :D 
Jag och Henrik ska sno henne när ingen ser.
Vi tittade iaf på den där dokumentären om Britney Spears hemma hos mig.
Intressant - på riktigt!
Hon sov iaf hos mig, på våra chipssmulor..

filippa


Igår, söndags så bjöd mormor hem lite släkt på mat. 
Klockan tre.
Halv fem blev det klart >< 
Så nu tänker jag bli 90 minuter sen framöver. 

isac

marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0