Mr. Anttila + 157

:D:D:D
Jag är glad att jag följde med till arenan i fredags, jag hade definitivt ångrat mig
om jag stannat hemma & surat!

Bby's + Anttila var bäst. ♥ 

Följde sen med världens bästa tjej hem och myyste.
TackTackTack, du är underbar.

kristian anttila k.a



Åkte på lördagen till Lager 157 med Linut & Magda, Björnisen är freen och jobbar där.
Jag hade typ 0 kronor så jag kunde inte köpa nått..
>Attans<
Vi hade iaf råd att fika, jag beställde kladdkaka och äppelkaka till mig och Magda.
Jag sa också "med lite vaniljsås",
kolla in Magdas tallrik.
                 ↓

kakan

Hon fick alltså NORMALT mycket vaniljsås, nästan groteskt...
Vi la all hennes sås i en 33cl's burk..
                    ↓

vaniljsås



Vääärsta dryga veckan egentligen.
Men jag har haft min tjej, så det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0