öt linut

Jag åkte till skolan idag, fastän apun inte är över -.-
Allt krånglar sig för mig ... sad.
Lärarn var iaf inte där och jag hade gått upp tidigt i onödan. Fiiint.
Fast jag fick träffa Sofiiie, Poppppeeeeen, sötida och André <3
Då vare värt det iaf.. :)

Jag kände att det var dags att gå hem vid elva tiden när Björn aldrig dök upp,
jag missade bussen med typ 1 minut och fick gå in till stan. Fun.
Jag åkte hem till världens bästa Linut som fått typ 100 sms av sin stalker.

Vi åkte ner på stan och Linus shoppade loss på tröjor, jackor och hårfärg..
Svart fick det bli, mycket mycket snyggt må jag säga ^^ + att det var jag som
färgade hans huvud. +++++       Han blev söt och elegant.
Och så åt vi, fast jag inte hade råd egentligen, på american take away.
Vi delade på en clown, 15 spänn.. inte dåligt!

linut
 öt linut.




Imorgon ska jag träffa Maria, <3
MYCKET MYCKET bra. Jag ska fönstershoppa och hon ska handla saker,
på riktigt..
+ så ska jag låna en kamera igen från skolan., så jag blir klar med min foto-
uppgift nångång.

Just ja, det bästa med hela morgondagen.
Fika med mina bejjbys, <3 

vi                                                                                    

Aja, Ching Chong & godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0