positivatjejen, eller inte..

Praktikhelvete!
Gå upp 05.15 i 2 veckor? - Nej tack, inte så pepp. Så länge orkar jag faktiskt inte lida...
Idag var det iaf första dagen på Scandbook, yesz...
Lisa åkte ner på stan en timme för tidigt, så hon satt och väntade på stan från halv sex till halv sju på mig.
Vi börjar sju, vår handledare var lite sen.
Han visar oss vad dom GÖR för nått.. trycker böcker, så intressant.
Han visar oss vart vi ska äta och vart herrarnas toaletter ligger. Sen får vi sätta oss i en varsin stol i 6 timmar medans han är på möte, woho! Alla tummar upp.... 
- "Jag ska aldrig börja jobba".
 Efter att ha somnat ca 3 ggr ljuger vi ihop en liten vit lögn och åker hem.

Men vi fick iaf gå tidigare, - POSITIVATJEJEN!
Imorgon är det 7 till 16 som gäller!
Det är då tur att jag har Lisa.

lisa lisa
 
 Trötta tjejer i regnet, <3
 vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0