Spets?

Lugn dag på praktiken idag, 3 tanter har frågat om spetsblusar idag - populärt?
På lunchen åt jag och papi på Maestro - kyckligspett. (My new favourite)
Gick på stan med Maria när jag slutat och hon köpte väskan jag kollat på i evigheter..
Vi träffade Pontus-Pyroman-Röjparty och åkte hem till öt linut!
:D:D
Jag hade ont i fötterna och tog ut 40:- till Kristian Anttila imorgon.
<3 + att det blir mys hos Magdalena.


Studiebesök på Sprida i Borlänge igår, brabrabrabra (Y)
Jag gillade det verkligen, precis så vill jag ha det!
Åkte ner på stan och träffade Maria och Lovisa när jag slutat,
dom skrämde mig.

På kvällen kom Magda hit och myste, vi bakade cholkadkaka och tittade på television.
Jag gillar henne, <3

Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

haft en bra dag? Godnatt :D

2008-11-06 @ 23:10:27
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0