Massageorgie

Fikade igår med mina flickoooor, så nu är jag skyldig Lovisa 25 kr.. attans.
Hon läskiga gristanten satt vid bordet brevid, jag var mycket nervös.
Hela kvällen räknade jag på min julbudget, det ser inte ljust ut! Men men.


Idag var det iaf sista dagen på X-ept, nu är det över och fiint hare vart. :)
Fast jag ska nog aldrig jobba där, man blir shoppinggalen och jag skulle inte ha nån lön kvar..

Åkte till Borlänge med Maria, Magda och Linus.. Vi gick på kupolen och jag hade "prova skor skorna" på mig.
OCH så åt jag både en muffins och en paj på mc donalds!!
Jag och Maria mådde dåligt sen.. jag rekomenderar inte att äta allt på samma gång!
Sen när vi hade plågat Linus med att gå i alla affärer så åkte vi hem till honom och Pontus/röjparty/the man kom dit.
Han är bäst på massage så vi sysselsatte oss med att massera varandra till the knife i typ hundra år.
Det var schkööönt, I liked it.
Nu är jag hemma och har tråkigt iaf, ska ner på stan med mami imorgon och leta jacka och skoor.
Det blir najs, sen ska vi fira farmor och farfars 50-års bröllopsdag :)
Bowling, kinamat och fika blire.
Woo röjparty!

väg


Kommentarer
Postat av: maria

jag gillade dagen mkt <3

2008-11-22 @ 20:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0