Inte stans bästa ..

Vilken morgon...
Försov mig en timme och missade bussen som gick klockan sex.. en sur papi fick köra in mig till stan.
Lisa och jag åkte till Scandbook, mer pepp på det idag eftersom vår handledare hade lovat att visa oss runt och så.
Men nej, han var ju såklart upptagen och skulle "komma tillbaka till klockan åtta", men NEJ, klockan kvart över tolv sprang vi därifrån för att han aldrig kom tillbaks. Jävla idiot, jag hatar honom.
Vi bestämde oss iaf för att aldrig åka tillbaks till det där skitstället, så Lisas kära mor fixade torsdagen och fredagen på Br Leksaker. Låter mycket bättre tycker jag.

Hade inte tid hos stans bästa optiker idag.. hon tvingade mig att prova glasögon och betala massa pengar för vatten.
Jag fick med mig 3 st hem., men jag kommer inte att köpa nån av dom.
Men mami ville vara "artig" och låna några.
När vi tillslut kom därifrån köpte vi kakor och kaffe och åkte hem.

Klockan fyra hade jag klipptid på Headbanger, jag var nervös.
Hon klippte sönder min lugg som jag sparat på i några år.. men bra blev det iaf.
Sen försökte jag få min papi att köpa en jacka till mig på Curb. Ingen lycka där.
• • • • • • • • • • •
Imorgon får jag sova 3,5 timmar längre, börjar inte förrens klockan tio!
:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0