Chipsen

chips

OOhjä, papi kom nyss hem med en påse lantchips!
Jag som har haft godissug hela dagen!
Jag hade nästan glömt hur goda dom faktiskt är, jag valde ut fem stycken på en gång som tog slut på ungefär sex sekunder. BEHOV TILLFREDSTÄLLT. Tack pappa, nu är jag nöjd.


Och imorgon är det onsdag, det innebär att jag inte får sluta förrens 16.20
JOBBIG DAG.
Ska försöka hinna med att ringa till hon Maria eller vad hon hette, hon är typ arbetsgivare på sprida.
Har hittat ett tredje ställe att vara på under apun! woho! grattis till mig.
Och just det, Björn fyller år imorgon också! Måste komma ihåg att säga grattis..

Sen är det så att mitt comviq kompis har gått ut.. så nu kan jag inte skicka gratis sms till comviqarna heller, just great.
Och inte har jag några pengar att fylla på kortet med heller, det blir nog att fråga papi om han kan ge mig en slant (A)
Annars får jag leva utan kommunikation tills den 25 oktober... det är 18 dagar!
Jag tror inte jag klarar det om jag ska vara ärlig :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0