howie day - day - today

det blev en bra dag trots allt!
skrattade lagom mycket på bussen till skolan i morse, alex och tom är sjukt bra på att imitera.
underbart.
jag orkade verkligen inte med samhällskunskapen på morgonen, så jag gjorde absolut ingenting.
sprang till cafeterian innan psykologin, jag hade lite pengar över och köpte en chokladboll som var sjukt uppskattad av både mig och maria.
och inte nog med det så fick jag sluta en timme och tjugo minuter tidigare idag också, rätt skönt.


just nu lyssnar jag på howie day - fortfarande, helt sjukt att jag inte har tröttnat på honom än. men det lär jag väl göra snart, som med all annan musik.
kunde fylla på mitt comviq idag också, 75 kronor fick det bli. (jag är snål) men det tar väl slut efter helgen.. >< som vanligt.
tävlade med syster också, vem som kunde göra flest armhävningar!
jag vann ^ ^
klarade 5 st :P men det var iaf 4 mer än henne.

efter skolan imorgon ska jag träffa lisa , finaste tjejen.
jätte länge sen nu :O
<3

hejdo.

lisa,07.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0