Tisdag

det är mörkt på morgonen nu. höll på att försova mig - idag igen, men jag tog mig upp 40 minuter innan bussen gick.
tack för att jag bara har en lektion i psykologi på tisdagar. 
åt lunch på kristine med världens bästa människor och tog sen bussen hem.

har lyssnat på Howie Day enda sen jag kom hem, jag har blivit helt kär i låten Collide.
om ett tag kommer magda hit, vi ska nog baka chokladbollar och prata om nästa sommar då det blir tågluff för hela slanten.


har apu nu v.45-48 efter ett mycket efterlängtat höstlov, ska bli mycket skönt - om jag nu hittar något ställe att vara på iof.
har hittills bara samlat på mig ungefär 2 veckor.. inte mycket. 
menmen, får se om jag får några positiva svar på mejlen strax. 

ek       runt husknuten





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0