Snö & sånt

All my money är sluuuut, .__.    Och det har gått.. en vecka?
Jag har iaf köpt massor av kläder känns det som! Schiit kul.
Igår kom Magda hit, vi åt chips och sov.
Hon är bratjej, bättre än alla plupps i världen.

Idag samlade vi ihop massor av kläder vi ska ha på oss på lördag!
Jag har ingen plats att stå på i rummet längre .. ><
Sen åkte vi ner på stan och letade utstyrsel till Lovisa och Johan,
+ present till Maria.
Och MAAAT, vi fick 3 pizzor för mammas rikskuponger ^^ FIIINT.

Imorgon ska jag ringa till mina apuplatser igen och så kommer Magda, Maria (& Lovisa) hit <3
Och så är det grejjs på arenan, Alex band ska spela och jag har lovat att komma dit.
20:-  (Y) greeat.
+ så ska jag köpa hemsk hårfärg till bby.

Hejdo.


Första snön,  30 oktober.
Fint.

snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0