gnu gnu gnu

Nu kan jag se!  
Jag har äntligen insett att jag faktiskt ser som en gnu - not goot, not good at all.

Psykologi prov idag iaf, gick väl sådär.. jag hatar att när det väl kommer till saken så har jag glömt allt.
Får se hur det blir med det där, sista lektionen & allt.

Imorgon ska jag vara med Maria <3, söt tjej.

Fredag blir sista dagen jag är i skolan på flera veckor, 1 december börjar jag igen!
Lov nästa vecka och sen apu! FIIIINT.

Javiisst, och nyss vann jag 50 spänn på en trisslott också, fina grejjer!
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=143993 <-- JAG VILL ATT DU SKA BLI MEDLEM SÅ JAG KAN FÅ PRESENTKORTET, OK?! (A)

D E T   G Å R   B R A   N U



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0