emolicious

I fredags var jag "min-modell"? Jag gjorde alla mina vackraste miner medans Soofie och Fanny fotade mig. HAha.
Sen åkte jag till tååget och mötte bby. <3

På lördagen åkte vi ner till stan och träffade farmor och farfar. Dom bjöd mig, syster, Henrik och Magda på fika på det där nya stället. Det var as jävla gott.
Sen åkte vi hem till Linuuus färgade hår, åt pizza och kollade på film.
Jag, Magda och Linus såg ut som tigerkakor i håret.. mest Linus. Fast sen gjorde vi det LILA.
Pontus och Björn kom också dit, fast Björnisen gick fort som fan igen.
När vi skulle åka hem så missade vi såklart bussen.
MEN Magdas snäll pappa slutade inte jobba försen kl 01.30 så vi fick åka med honom. :D hihi.

Och idag, söndag så kom Magda och Linus hem till mig ist.. jag färgade lila i Magdas hår också och rosa i mitt :o
Magdas hår såg grönt ut så jag blev as nervös, men det blev lila tillslut iaf! hah.
Mina och Magdas händer blev as vackra efter färgningen.... vår duschslag också så på tisdag måste jag köpa en ny!
Men, men.. :P
Sen skulle bby åka hem .___. så jag och linus skulle följa med honom till tåget efter att vi ätit på stan,
men vi glömde bort våra bussar så han fick gå själv iaf >< ... <3
Jag saknar honom mest nu -.- ME#N på torsdag fyller jag år :'' och då kommer han tillbaka <33
hihi.

Macho man ;)
snygg

snygg

snygg

snygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0