Rabies-Mattias

rrruuuuuuuuuumpa, om du inte ringer mig NU.. eller när du läser.. >< aja. då slår jag dig. med ALLA mina muskler samtidigt!!!!!!!!!!!!!!!



Yez. igår var det curling, jag, fredrik och rikard var bästa laget enligt mig, vi spöade alla fett hårt.
+ att vi hade kakor.
Alla tyckte C var mysko men han var seriös. Coolt,, jag skulle aldrig våga bjuda ut nån jag inte känner på middag :P
Idag fortsatte C, och det blev ett POSITIVT KANSKE som svar på middagen. Frääänt. Får hoppas att det blir av  ^ ^
-----------------------------------------------
-----------------------------------------------

Imorgon slutar jag tidigt och ska läsa till provet som förmodligen/kanske/antagligen är på fredag.
Tråkigt. + att vi ska få info om dom ska ändra lite grejs på skolan, så att vi inte kommer försent så ofta.
Dom ska skrämma oss :)
Jag kommer fortfarande att missa bussen och glömma saker, OM inte mami och papi skjutsar mig. Det tycker jag är värsta bra ideén, faktiskt.

Jaja, idag åt jag iaf upp en hel dragsterpåse med lakrits, jag fick huvudvärk och mådde illa.. men det var lätt värt det.
Sen ramlade min knapp av tröjan och jag tränade med Maria, vi missade inte bussen.

PUss med hejjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0