Magdalena Perés <3

HEj,

Inatt sov Mada här hos mig, vi såg massa snuttar av olika filmer som gick
The Green Mile
Miss Secret Agent 1
Miss Secret Agent 2
Edward Scissorhands
                   fast inte en enda hel film.. ><   + att vi åt godis.
Vi satt uppe sent och spelade tjejspel som vi inte rört sen vi var små, det var fint.
På natten drömde vi båda konstiga drömmar och vaknade flera gånger, det var inte fint. 

När min tjej lämnat mig hade jag inget annat att göra än att ta en vacker bild på mig själv. hah.
Senare åkte jag, mami, papi och syster hem till farmor och farfar för att överraska dem med hemgjord pizza.

Egentligen har det inte hänt nått as jävla coolt idag som jag måste skriva om.. så här får det vara slut. :)

me

Kommentarer
Postat av: Linut

öt ina<3

2009-02-02 @ 07:36:42
Postat av: H

En jäkligt vacker bild, må jag säga. <3

2009-02-02 @ 10:23:53
Postat av: maria

du är snygg-tjejen :*

2009-02-03 @ 21:26:23
URL: http://mariastika.blogg.se/
Postat av: Magda

duu är så snäll, jag gillar att vara med dig! <3

speciellt att spela tjej spel. och du

min dröm, jag får den inte hur huvudet.... "/

2009-02-03 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0