Blööööd

Nu, precis nu var världens sexigaste man på tv. Japp, vääääärldens sexigaste.
Fick ett sms av Magda att sätta på Mtv.. han var ännu finare på tvn.

JAAJA, idag har det nästan bara hänt bra saker! Det bästa var nog när jag, Malin och Larsson köpte godis..
Sen kom Matte och Johan hem till mig, jag hade saknat Matte.. inte Johan.
Vi åt apelsin och Matte slog mig på tårkanalen så jag grät ner min säng. Så nu har jag bytt om på hela sängen.
Det är nästan så jag ser fram emot att få gå och lägga mig. :)
Matte fick också för sig att han och Johan skulle brottas.. men eftersom Matte bara är en liten plutt och Johan väger dubbelt så mycket som honom så slutade det med att han slog huvudet i mitt sängbord och bet sig i tungan.
Blooood ööverallt, det var också därför jag fick byta täcke och kuddar. SÅ nu har jag 4 fluffiga ist för 2 fluffiga och 2 platta.. om jag har två på varann så ser det ut som jag sitter upp. Coolt.
Jag fick iaf sitta med en ispåse på Mattes huvud och en på tungan medans Johan åt upp mitt godis..
MEN SÅ KAN DET VAA.

Imorgon så kommer iaf min bbyyy hit,. :D:D:D:D
Det ska bli kuuuuuuuuuul, som fan. <3

SEN imorgon så ska jag börja redigera linjebilderna på fotolektionen, jag har fått fota Magdas nakna kropp och en kvist..  JAAAA det är sant. (Y) Sexi time.

Det här är tråkigt. Hejdå.


Det är är förresten en KRUV,......

skruv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0