Drama Queen

Ibland orkar jag bara inte..

Okey, du får inte så mycket uppmärksamhet som du önskar? Vem bryr sig?!
Du kan inte bara gå runt och bete dig som ett jävla svin och sen tro att folk ska respektera dig.
Väx upp för fan, för bara ett litet tag sen sa du till mig;
"Jag tror att du var inne i en fas, men det här är faktiskt den jag är. På riktigt."
Jo tjena, då måste jag få fråga, Vem Fan Är Du Nu Då? Enligt mig är du fejk, en jävla kopia.
Och det är just det att man märker så väl på dig att det här inte är du. Egentligen orkar jag inte "klaga"
på sånt här skit, men du är fan ett undantag.
Nog med sånna här fula aggressioner.
Jag orkar faktisk inte, jag vet inte ens varför jag skrev det här..
MEN AJA, nu tänker jag återgå till det snälla jag och fortsätta spela med dig.



IDAG, kom jag försent.. bussen stod stilla i typ 5-10 minuter pga en lastbil som vägrade flytta på sig.
Hur kul är det? Jag menar, vem VÅGAR göra så på morgonen? Det måste ju vara värsta risken, att jävlas på morgonen?
 Satt iaf på foto och glodde mest hela lektionen, hade inget att göra så jag tittade på ett öga på moderskäppet med Sofie.
Sen hade vi graf och jag blev avis på Sofie för att hon är bättre än mig på allt..
LUNCH;
Pannkaka, jag var hungrig resten av dagen.
Jag och Linda lyckades iaf med en bit av flashredovisningen! Det gjorde mig trött och glad.

Var upp till Nautilus idag med.
Det var massor av svättiga män där och jag kände mig ensam och rädd.. jag pratade iaf med en tjej där som verkade lika förvirrad som mig.
Jag fick inte ut så mycket av henne som jag önskat, men aja.

André var min busskamrat idag, han hade ett sugmärke på halsen. Fast han ville inte erkänna det först men jag tror att han var rätt nöjd med det iaf.

Jag åkte hem, dog ett tag, åt glass med blåbär och sen kom mami här.
Hon var bäst och vi åkte och köpte täcke + kuddar till mig och bakade daim-muffins. :'*
Dom var suuupeer goda, MMMHHMMM.


Jag känner att den här veckan kommer bli as jävla bra.
Idag det här, imorgon är jag ledig + att jag får Maria alldeles för mig själv, på onsdag är Antonia min och jag slutar efter tolv, på torsdag slutar jag efter ett och på fredag åker jag till älsklingen + att jag får mitt studiebidrag.
:D:D:D
Fiiiiiinemang säger jag bara!


NU är det sov-tajm. Puuuss.

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag är inte alls bättre än dig!

alla mina saker ser likadana ut, du gör asmkt roligare grejjer.

PUSS!

2009-01-20 @ 15:25:40
URL: http://bbengts.blogg.se/
Postat av: Maria

håller med dig lina...



Jag gillar dig :* och daim-muffinsen var SJUK goda!

2009-01-20 @ 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0