My Oh My

Hade step-up på idrotten idag, det var jobbigt + att jag har noll koll på mina armar och ben,
så jag såg mer ut som en sprattelgubbe.
Signe fyllde år idag också, lite grattis och så till henne igen. :)
Slutar tidigt på torsdagar så jag syster, larsson och linut åt pizza och kollade runt på stan.

Imorn vill jag vara med dom bästa.

Så, jag ska tvinga dom att vara med mig.
JAG KÄNNER MIG ENSAM! Och har ångest..
INTE bra alls, mest dåligt. + att jag vill vara blond och fin igen..
*******************
hwshwh
*********************************************************************

There are twenty years to go
And many friends I hope
Though some may hold the rose,
some hold the rope

And that's the end and that's the start of it.
That's the whole and that's the part of it.
That's the high and that's the heart of it.
That's the long and that's the short of it.
That's the best and that's the test in it.
That's the doubt, the trust in it.
That's the sight and that's tbe sound of it.
That's the sift and that's the trick of it.
                   
                           - Placebo, Twenty Years.



Nu har jag en såndär sak på hjärnan igen.
En sån sak som aldrig släpper.. en sån som kommer sitta där hela tiden, JÄMT.
4-ever. ;>
Jag kan inte förstå att det faktiskt HAR VARIT precis så som det har varit.
Ingenting har varit lätt och jag tror inte att det kommer bli så mycket bättre av det
som kommer hända nu heller. Eller kanske lite, som en liten knuff uppåt..  mot det bättre.
Men jag vet att det alltid finns där, vi kan inte ändra på det som varit.
Och ingenting kommer någonsin att bli NORMALT, inte efter allt det här.
Men som sagt, jag tror vi behöver den där lilla knuffen.. utan den så vet jag inte.
Då kommer allt vara som det är nu.. jag tror inte att nån av oss orkar gå omkring
på helspänn hela tiden längre, det kommer förstöra oss.
*****************************************************************************************

Kommentarer
Postat av: e

du ahr rätt, "en knuff uppåt" är precis vad som behövs.

ingenting kommer att bli normalt, nej.

men han behöver det här.. det gör vi också. <3

2009-01-15 @ 21:44:01
Postat av: johan

jag kan inte heller förstå att det har varit som det har.... detär sjukt! helt jävla sjukt!

jag hoppas han lär sig, för det värkar inte hjälpa att behandla honom som han behandlar andra.

2009-01-15 @ 21:48:27
Postat av: m

jag tittar förbi om 15 minuter... ok?



jag tror inte att det spelar nån roll hur vi gör.

ingenting kommer att förändras. vi har försökt och det har itne funkat nån gång. han har svikit oss fler gånger än jag kan räkna och han kommer att göra det igen. och igen.

när det här är över kommer inget att vara förändrat! han är samma person innuti som utanpå.

<333

2009-01-15 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0