Reportage, Japaner och sånt..

Idag fick jag sovmorgon för att jag är bäst, sen fick jag kolla på sten på naturkunskapen också!
Toppen dag! Tummen upp asså.
Sen pratade jag med hon syon eller vad nu hon är för nått och hon sa inget vettigt alls.
WOoo, sen träffade jag två snygga tjejer och vi kramades. + Att jag fixade en provtid på tisdag på Nautilus.
Jag är så duktig.
Sen träffade jag Antonia och vi köpte en varsinn tröja på gina, 49 kroner! Finemang!

• Kexchoklad, endast 3 spänn!
• Klubba, 1 kr!
• Korv m bröd + en dricka, 29 kronoor!

Värsta inköpslistan!
Jag är bäst.


Imorgon ska jag till Antonias japangrupp, jag ska fota dom.. för dom är värsta föreningen..
och jag ska göra ett reportage till foto på måndag.. :P
Lite skrajj blir man väl, japaner kan väl göra vad som helst?
Speciellt när Henrik säger såhär;

"Eller så tvingar de dig att vara med i någon bisarr japansk tv-show."


HEJdå. :)


Kommentarer
Postat av: Linut

Håller med henrik där.. Japaner har en tendens att skapa massa bisarra tv-shower

2009-01-21 @ 19:23:13
Postat av: Antonia

Visst var vi sektiga?

2009-01-25 @ 21:09:15
URL: http://apuppetonastring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0