Flashbacks..

Tjugonio dagar sen jag skrev i bloggen! WOw, rekordlänge! ^ ^
UHHm, vad har hänt?

♥ För tjugofem dagar sen blev jag arton,.
   Henrik kom hit samma dag, vi åt på tsatsiki och han stannade i en vecka.

♥ På alla hjärtans dag fick jag inte vara med bby så länge.. bara fika lite snabbt sen åkte vi till Gopa och partade.
   Victor och Björn fyllde arton!

♥ För sjutton dagar sen hade jag kalas i pilbo.

♥ För femton dagar sen åkte jag och Linda buss i sextio minuter, bara för att vänner skulle bli glada för en pipa hemma hos Lisa.
fa emil kne okeej
seb lisa johan pipan

♥ För fjorton dagar sen fick jag sportlov, lämnade jag tillbaka en skadad vattenpipa, träffade en gammal vän
   och åkte till bby i Örebro.

♥ För tolv dagar sen firade jag och älskling sju månader tillsammans, mina skor gick sönder och jag köpte mina vita converse.
fötter

♥ För tio dagar sen följde Henrik med mig till Falun och  vi gick på bio med världens bästa vänner.

♥ För åtta dagar sen smittade bby mig med sin förskylning och så åkte han hem..

♥ För sex dagar sen kom Magda hem till mig med dinosaurieglass när jag låg i feber.

♥ För fyra dagar sen fick jag äntligen träffa Lias. + så köpte jag ett lås.

♥ För tre dagar sen kom Maria till min skola och vi lekte i fotostudion, 
   Vi var också med om den konstigaste kvällen i våra liv.
studio studio
vi dom



Flashbacks, ^^
Hih, pyss.


Kommentarer
Postat av: maria

"konstigaste kvällen i våra liv. " jo jag håller med.

Jag gillar dig :*

2009-03-09 @ 21:00:36
URL: http://mariastika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0